دانلود رایگان فیلم کمدی من مرد تو هستم با زیرنویس فارسی I’m Your Man 2021 WEB-DL

فیلم سینمایی من مرد تو هستم ۲۰۲۱ با کیفیت های 1080p & 720p & 480p

برنده 6 جایزه و کاندیدای دریافت 5 جایزه دیگر

ژانـر: کمدی، عاشقانه، تخیلی

(امتیاز 7.1 از 10 IMDB)

خلاصه داستان:
فیلم من مرد تو هستم I’m Your Man 2021 در مورد دانشمندی به نام آلما (با بازی مارن اگت) است که برای تامین بودجه مورد نیاز خود جهت تکمیل تحقیقاتش، پیشنهاد یک شرکت برای حضور در آزمایشی خارق‌العاده را قبول می‌کند. آلما باید به مدت سه هفته با یک ربات انسان‌نما به نام تام (با بازی دن استیونز) که برای خوشحال کردن او برنامه‌ریزی شده است، زندگی کرده و…

نام: من مرد تو هستم – I’m Your Man | ژانـر: کمدی، عاشقانه، تخیلی | سال انتشار: 2021

زبان: آلمانی | مدت زمان: 108 دقیقه | زیرنویس فارسی: دارد | کیفیت: WEB-DL

حجم: متفاوت | فرمت: MP4 | محصول آلمان | امتیاز: 7.1 از 10

 

(نسخه زبان اصلی با زیرنویس فارسی چسبیده)

برای تماشای آنلاین فیلم من مرد تو هستم کلیک کنید

دانلود نسخه 1080p HQ با حجم 2.13 گیگابایت

دانلود نسخه 1080p با حجم 1.55 گیگابایت

دانلود نسخه 720p با حجم 806 مگابایت

دانلود نسخه 480p با حجم 561 مگابایت


درباره فیلم:

فیلم سینمایی من مرد تو هستم (I’m Your Man) با نام اصلی (Ich bin dein Mensch) یک فیلم کمدی، عاشقانه و علمی‌تخیلی محصول سال 2021 کشور آلمان به کارگردانی ماریا شریدر است که توسط کمپانی Letterbox Filmproduktion تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز ماریا شریدر و یان شومبورگ براساس داستانی کوتاه نوشته اما براسلاوسکی به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی چون مارن اگت، دن استیونز، ساندرا هولر، هانس لو، ولفگانگ هوبش، آنیکا مایر، فالیلو سک، یورگن تاراچ و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین این فیلم اولین بار در تاریخ 12 ژوئن سال 2021 میلادی در هفتاد و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم برلین Berlin International Film Festival به نمایش درآمد سپس در 24 سپتامبر توسط Bleecker Street Media در سینماهای کشور آمریکا اکران شد؛ فیلم من مرد تو هستم پس از حضور در جشنواره‌های بین‌المللی متعدد موفق شد برنده 6 جایزه از جمله جایزه خرس نقره‌ای برلین برای بهترین بازیگری، جایزه بهترین فیلمنامه و بهترین کارگردانی شده و نامزد دریافت 5 جایزه دیگر نیز شود که از میان آن‌ها میتوان به نامزدی جایزه بهترین فیلم بلند و جایزه خرس طلایی برلین برای بهترین فیلم اشاره کرد؛ جالب است بدانید من مرد تو هستم به عنوان فیلم منتخب کشور آلمان برای نامزدی بهترین فیلم بلند بین‌المللی در نود و چهارمین دوره جوایز اسکار انتخاب شد؛ نسخه زبان اصلی بازبینی شده این فیلم را میتوانید با لینک مستقیم رایگان و زیرنویس فارسی چسبیده از رسانه اینترنتی پرشین دانلود دریافت و تماشا کنید .