دانلود انیمیشن من همینم که هستم با دوبله فارسی I Am What I Am 2021

انیمه من همینم که هستم ۲۰۲۱ با کیفیت های 1080p & 720p & 480p

نامزد دریافت 4 جایزه بین‌المللی

(امتیاز 7.6 از 10 IMDB)

خلاصه داستان:
یک پسر جوان روستایی تصمیم می‌گیرد برای تحقق رویای خود و شرکت در مسابقات قهرمانی رقص شیر گوانگژو، بر ترس و عدم اعتماد به نفس خود غلبه کرده و…

نام: من همینم که هستم – I Am What I Am | ژانر: کمدی، درام | سال انتشار: 2021

زبان: دوبله فارسی + ماندارین | زیرنویس فارسی ندارد | مدت‌: 104 دقیقه

فرمت: MP4 | پرشین دانلود | محصول چین | امتیاز: 7.6 از 10


(نسخه دوبله فارسی اختصاصی)

برای تماشای آنلاین انیمیشن من همینم که هستم اینجا کلیک کنید

دانلود نسخه 1080p BluRay با حجم 7.3 گیگابایت

دانلود نسخه 1080p HQ با حجم 2.6 گیگابایت

دانلود نسخه 1080p با حجم 1.90 گیگابایت

دانلود نسخه 720p با حجم 992 مگابایت

دانلود نسخه 480p با حجم 700 مگابایت


درباره انیمیشن:

انیمه من همینم که هستم (I Am What I Am) با عنوان اصلی (Xiong shi shao nian) که با عنوان (Male Lion Boy) نیز شناخته می‌شود، انیمیشنی ماجراجویی، کمدی و درام به کارگردانی هایپنگ سان (Haipeng Sun) محصول کشور چین است که در سال 2021 میلادی توسط دو کمپانی POW Studios و Little Monster Entertainment تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این انیمیشن را نیز زلین لی به رشته تحریر درآورده‌‌‌‌‌‌ است؛ همچنین این انیمیشن اولین بار در تاریخ 17 دسامبر سال 2021 میلادی توسط کمپانی Shaw Organisation در سینماهای کشور چین و توسط Trinity Filmed Entertainment در سینماهای کشور انگلستان اکران شد و توانست به فروش تقریبی 2.6 میلیون دلار در گیشه جهانی دست پیدا کند؛ این انیمیشن در نهایت در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، اسپانیا، چین، هنگ کنگ، سنگاپور و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید؛ انیمیشن من همینم که هستم پس از اکران با نظرات مثبت فراوان و استقبال گسترده از سوی منتقدین و مخاطبان روبرو شد به طوری که برای داستان طنز، ارزش‌های تولید، گرافیک جذاب، موسیقی متن، نحوه کارگردانی، فضاسازی‌ها، شخصیت‌پردازی‌ها و همچنین جنبه‌های فنی تحسین شد؛ انیمیشن من همینم که هستم درباره پسر جوانی است که تصمیم می‌گیرد برای تحقق رویای خود و شرکت در مسابقات قهرمانی رقص شیر گوانگژو، بر ترس و عدم اعتماد به نفسش غلبه کند؛ انیمیشن من همینم که هستم پس از حضور در جشنواره‌های بین‌المللی Huading Award و Mi Ying Spirit Movie Award موفق شد نامزد دریافت 4 جایزه شود که از میان آن‌ها می‌توان به نامزدی جایزه بهترین تهیه‌کننده، بهترین موسیقی، بهترین نویسنده و بهترین فیلم اشاره کرد؛ شما می‌توانید نسخه دوبله فارسی این انیمیشن جذاب و تماشایی را با لینک مستقیم رایگان از رسانه اینترنتی پرشین دانلود دریافت و یا بصورت آنلاین تماشا کنید.