دانلود رایگان فیلم سینمایی انگاشته با دوبله فارسی اختصاصی Tenet 2020 BluRay

فیلم خارجی انگاشته ۲۰۲۰ با کیفیت های بلوری 1080p & 720p & 480p

به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی کریستوفر نولان

(نسخه دوبله فارسی جدید اضافه شد)

ژانر: اکشن، علمی تخیلی 

(امتیاز 7.5 از 10 IMDB)

خلاصه داستان:
دو جاسوس بین‌المللی حرفه‌ای برای جلوگیری از وقوع جنگ جهانی سوم، درگیر ماجرا و توطئه‌ای پیچیده می‌شوند؛ از جمله یک فناوری بی‌مانند که امکان وارونگی زمان را به بشر داده‌است.

نام فیلم: انگاشته – Tenet | ژانر: اکشن، علمی تخیلی | محصول آمریکا | تاریخ انتشار: 2020

زبان: دوبله فارسی + انگلیسی | مدت زمان: 158 دقیقه | کیفیت: BluRay

حجم: متفاوت | نسخه بازبینی شده | امتیاز: 7.8 از 10


(نسخه دوبله فارسی استودیو سورن بازبینی شده بدون حذفیات (جدید) )

جهت تماشای آنلاین فیلم انگاشته کلیک کنید

دانلود نسخه 1080p HQ با حجم 3.80 گیگابایت

دانلود نسخه 1080p با حجم 2.76 گیگابایت

دانلود نسخه 720p با حجم 1.40 گیگابایت

دانلود نسخه 480p با حجم 1013 مگابایت


(نسخه دوبله فارسی تصویر دنیای هنر بازبینی شده)

جهت تماشای آنلاین فیلم انگاشته اینجا کلیک کنید

دانلود نسخه 1080p HQ با حجم 3.70 گیگابایت

دانلود نسخه 1080p با حجم 2.69 گیگابایت

دانلود نسخه 720p با حجم 1.38 گیگابایت

دانلود نسخه 480p با حجم 970 مگابایت


(برای تماشای تریلر فیلم های سایت میتوانید به پیج ما در اینستاگرام به آدرس dlpersian.ir@ مراجعه نمایید)


عقیده یا تنت (TENET) یک فیلم در ژانر جاسوسی به کارگردانی و نویسندگی «کریستوفر نولان (کارگردان فیلم Inception)» محصول 2020 انگلستان و آمریکا میباشد. در ابتدا قرار بود «TENET» در ماه ژوئیه ۲۰۲۰ در سینماها اکران شود اما به دلیل آغاز اپیدمی کرونا اکران آن دو بار به تأخیر افتاد و سرانجام در تاریخ 26 اوت 2020 توسط کمپانی «برادران وارنر» در اروپا اکران شد ، همچنین در تاریخ 3 سپتامبر 2020 در آمریکا شمالی و چین اکران خواهد شد. دانلود فیلم Tenet 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده

 

«جان دیوید واشنگتن» ، «رابرت پتینسون» ، «الیزابت دبیکی» ، «مایکل کین» ، «کنت برانا» ، «دیمپل کاپادیا» و «آرون تایلر-جانسون» از بازیگران این فیلم پرستاره میباشند. «جان دیوید واشینگتن» پس از بازی در فیلم «بلک کلنزمن» با (عقیده) مهم ترین نقش دوران بازیگری خود را تجربه کرده است. «پتینسون» نیز که قرار است در فیلم اختصاصی «The Batman» نقش این شخصیت را بازی کند در این فیلم نیز جزوء شخصیت های اصلی میباشد.

 

(دانلود فیلم تنت با زیرنویس فارسی چسبیده)

در این فیلم  "هویت ون هویتما" که در فیلم «دانکرک» نیز سابقه همکاری با نولان را دارد کار فیلمبرداری را انجام داده است. «دانکرک» برای "هویتما" نامزدی اسکار بهترین فیلمبرداری و برای نولان نامزدی اسکار بهترین کارگردانی را به ارمغان آورد. نولان برخلاف آثار قبلی خود ، برای آهنگسازی این فیلم از «هانس زیمر» استفاده نکرد ، «لودویگ گورانسون» آهنگساز برنده اسکار برای فیلم «Black Panther» وظیفه آهنگسازی این فیلم را برعهده دارد. فیلم Tenet با بودجه‌ی ۲۲۰ میلیون دلاری تولید و از پرخرج‌ترین پروژه‌ی های سینمایی نولان بوده است. دانلود فیلم Tenet 2020

نولان عنوان کرده نوشتن فیلمنامه TENET بیش از 5 سال زمان برده است همچنین عنوان کرده در این فیلم از جلوه های ویژه بسیار کم حتی کمتر از فیلم های کمدی استفاده شده و اکثر ساکانس ها واقعی و با استفاده از بدکاری و مدل های واقعی ساخته شده است ، حتی یک بوئینگ 747 قدیمی نیز در این فیلم منفجر شده است. نولان طبق آثار قبلی خود اینبار نیز برای فیلمبرداری از دوربین ۷۰ میلی‌متری آی‌مکس که بسیار به آن علاقه دارد،استفاده کرده ‌است. فیزیکدان نظری «کیپ تورن» که با نولان در فیلم «Interstellar» همکاری داشت ، در این فیلم نیز در مورد موضوعات زمان و فیزیک کوانتومی به نولان مشاوره داده است.

 

«TENET» با نظرات مثبت منتقدان و سینما دوستان همراه بود ولی نه تماما مثبت !

تیم بازیگری و وجه فنی و سکانس های اکشن فیلم مورد ستایش منتقدان قرار گرفتت اما از نظر پیچیدگی و گنگ بودن داستان و ضعف در شخصیت‌پردازی مورد انتقاد نیز قرار گرفت. در وب‌گاه نقد فیلم Rotten Tomatoes از 128 نقد منتشر شده ، توانست 82 درصد رضایتمندی و در وب‌گاه نقد فیلم metacritic از 35 نقد منتشر شده توانست امتیاز 70 را به خود اختصاص دهد ، همچنین در زمان نگارش این مقاله در وبگاه بانک اطلاعاتی فیلم ها (IMDB) با ثبت 40 هزار رای ، امتیاز خوب 8.0 از 10 را از کاربران این سایت دریافت کرده است.