دانلود فیلم The Irishman 2019 مرد ایرلندی با دوبله فارسی و کیفیت عالی

دوبله فارسی فیلم The Irishman 2019 اثر جدید مارتین اسکورسیزی 

(جزء 250 فیلم برتر جهان با رتبه 104)

(امتیاز IMDB 8.1/10)

فیلم The Irishman 2019

خلاصه داستان :

طی دهه ۱۹۵۰ میلادی، یک راننده کامیون به نام فرانک شیرن، بخشی از محموله خود را به گانگسترهای محلی می‌فروشد و از این طریق با رهبر خانواده مافیایی بوفالینو ارتباط برقرار می‌کند. در ادامه، او همکاری خود را با این باند تبهکار آغاز می‌کند و…

نام اثر: مرد ایرلندی The Irishman

کیفیت: HD 1080p , HD 720p, SD 480p

امتیاز: IMDB 8.1/10

ژانر: درام | جنایی | بیوگرافی

مخاطب: این فیلم به افراد زیر 15 سال توصیه نمی شود.

نوع فیلم: سینمایی

محصول: آمریکا 

کارگردان: Martin Scorsese

ستارگان: Robert De Niro, Martin Scorsese, Randall Emmett,

سال تولید: 2019 میلادی

زبان: انگلیسی - دوبله فارسی

مدت زمان : 206 دقیقه


درباره فیلم مرد ایرلندی :

مرد ایرلندی، فیلمی بیوگرافی، جنایی و درام، محصول سال ۲۰۱۹ کشور آمریکا به کارگردانی مارتین اسکورسیزی است. بازیگرانی چون رابرت دنیرو، آل پاچینو، جو پشی، آنا پاکوین، جسی پلمونس، استیون گراهام، کاترین ناردوچی و جک هیوستون در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم مرد ایرلندی که براساس کتاب شنیده‌ام خانه‌ها را رنگ می‌کنی به قلم چارلز برنت ساخته شده، نخستین بار در پنجاه و هفتمین دوره جشنواره فیلم نیویورک به نمایش درآمد و در تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۱۹ در تعداد محدودی از سینماهای آمریکا اکران شد و نهایتاً در تاریخ ۲۷ نوامبر ۲۰۱۹ در نت‌فلیکس منتشر شد.


(دانلود فیلم ایرلندی با دوبله فارسی)

دانلود با کیفیت : 480p WEB-DL

 دانلود با لینک مستقیم رایگان

 

دانلود با کیفیت : 720p WEB-DL

دانلود با لینک مستقیم رایگان

 

دانلود با کیفیت : 1080p WEB-DL

دانلود با لینک مستقیم رایگان


درباره فیلم:
فیلم سینمایی مرد ایرلندی یا ایریش‌من (The Irishman) فیلمی بیوگرافی، جنایی و درام، محصول سال ۲۰۱۹ کشور آمریکا به کارگردانی مارتین اسکورسیزی است. بازیگرانی چون رابرت دنیرو، آل پاچینو، جو پشی، آنا پاکوین، جسی پلمونس، استیون گراهام، کاترین ناردوچی و جک هیوستون در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم مرد ایرلندی که براساس کتاب شنیده‌ام خانه‌ها را رنگ می‌کنی به قلم چارلز برنت ساخته شده، نخستین بار در پنجاه و هفتمین دوره جشنواره فیلم نیویورک به نمایش درآمد و در تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۱۹ در تعداد محدودی از سینماهای آمریکا اکران شد و نهایتاً در تاریخ ۲۷ نوامبر ۲۰۱۹ در نت‌فلیکس منتشر شد. این فیلم از نظر کارگردانی و عملکرد بازیگران نقش اصلی مورد ستایش بسیاری از منتقدان قرار گرفت و در جشنواره‌های مختلف افتخارات متعددی را بدست آورد که از میان آنها می‌توان به کسب یک جایزه در جشنواره بین‌المللی فیلم شیکاگو ۲۰۱۹ اشاره کرد.


منبع : film2serial